Följ familjen i Gula Huset: Magnus, Madeleine, Selma & Moa.

29 mars 2010

Oj...

nu var det länge sen jag skrev...livet rullar på i Tyresö och tiden springer iväg. På onsdag jobbar jag min sista dag på Huhtamaki, sen tar jag lite påskledigt för att sen börja på mitt nya jobb! Jag har fått nytt jobb :) jag har fasen tur i sista sekunden, jag slipper gå till arbetsförmedlingen!! Hurra, jag har inte varit där sen jag var 20 och har inte en aning om hur det funkar nu för tiden. Men nu slipper jag alltså det! Ser fram emot onsdagen den 7 april. Det blir mycket att lära men det känns så skoj!

Mindre roligt är att en fin människa har lämnat oss...vi tänker på dig nu och för alltid. Jag har lovat att inte skriva eller lägga ut bilder. Men jag vill ändå nämna att vi saknar dig. Selma och Moa saknar dig. Magnus och jag saknar dig. Dina vänner och släkt saknar dig. Du lämnade oss alltför tidigt. Men nu har du fått ro. Du finns för alltid i våra hjärtan. Tack för allt. Pussar och kramar....

Kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

hihi.. det var till denna baggrund jag tänkte byta till men det ville sig inet :-P