Följ familjen i Gula Huset: Magnus, Madeleine, Selma & Moa.

21 april 2010

Världens sämsta :-(

Jag har just utsett mig själv till en väldigt dålig bloggare. Här efterlyser jag själv mina gamla bloggpolare, och vad gör jag själv...slutar blogga.
Jag har insett att det hinns inte, jag tar mig inte tid längre. Man jobbar, lagar mat, nattar barn och ska sen försöka se lite tv. Inte ens det gör jag som tidigare. Vad f*n gör jag?? Somnar tidigt efter lärorika dagar på nya jobbet med fullproppad och trött hjärna. Kopplar av med lite patiens på mobilen...det är mitt sätt att rensa hjärnan.
Kanske blir det bättre när våren stannat till här och solen skiner varje dag istället för snöblask som nu faller utanför fönstret. Man får lite nya roliga sommarbilder att lägga upp. Sommar...mmm det känns som den är väldigt avlägsen nu. Och då går vi in i maj månad nästa vecka! Dags att planera årets kräftskiva snart?

I morgon blir det en kort dag på jobbet, sen bär det av till Halmstad. På fredag tar vi ett fint och varmt farväl. Det blir nog en tung dag, väldigt tung för oss alla. Hem på söndag igen och så kör vi vidare på en ny arbetsvecka. Valborg stundar och vi hoppas att vi kan besöka någon trevlig majbrasa. Har även planerat in semestern idag, vecka 27 och 28 är jag hemma med Moa vars dagis håller stängt i några veckor. Det kommer finnas ett sommaröppet dagis som alla dagisbarn i Tyresö ska gå på. Det är bara det att det är inga barn från Moas dagis anmälda och inte en enda fröken därifrån heller....så då vill jag inte ha Moa själv där. Vi får väl hoppas att solen skiner så vi kan cykla och bada bla. Just ja, jag måste ju köpa mig en cykel! Sen är vi redo för cykelpicknicks.

Må bäst där ute i bloggvärlden vänner!
Kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

ja jag tyckte att det var lite tomt här! :-P
Vi har oxå valt veckor som dagmammorna håller stängt åoch hon får gå på annat dagis.. suck.. men dom har stängt 4 veckor i rad! vilket inte vi vill ha.. =(