Följ familjen i Gula Huset: Magnus, Madeleine, Selma & Moa.

05 april 2010

Inte nu igen

men vad är det här?! MER snö? Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår! Det har ju varit i alla fall 2 dagar nu med sol och to.m lite värme, och så kommer det här..."allafulaordsomfinns"

Påsken har varit god och bra. Vi har bjudits på grillning, lax, sill, majskolvar, rostbiff, glass, snaps, godis och så lite påskmust. I morgon tisdag är påsken över, då är det dags för dagis igen. Själv är jag ledig i morgon och ska endast besöka mitt nya jobb för att kolla läget lite. På onsdag börjar jag :)
Vi hoppas att Moa håller sig frisk, hon har hostat förskräckligt i några dagar nu och vi har gett henne lite Molipect i hopp om att det ska ge med sig lite. Lite gnäll över nya tänder och SÅ mycket dräggel...hon börjar oxå bli en lite mer bestämd dam nu, lilla Moa Iggström. Puh ;)

fy fy fy fy och åter fy på detta väder!

Inga kommentarer: